
Rozwiązywanie konfliktów
Polecane dla wszystkich menedżerów oraz pracowników działów HR, a także dla wszystkich zajmujących się mediacją konfliktów.
Cele szkolenia:
- Poznanie standardowych metod rozwiązywania konfliktów oraz tego, kiedy i jak ich używać (lub nie używać).
- Nauka prostych i łatwych w użyciu narzędzi i technik wspierających mediację lub rozwiązywanie konfliktów.
- Zrozumienie, jak strukturalnie podchodzić do konfliktu, aby oddzielić fakty od emocji.
Pod koniec szkolenia uczestnicy będą potrafili:
- Odłożyć na bok uprzedzenia i stereotypy podczas rozmów.
- Zadawać trafne pytania, które pomogą uczestnikom lepiej zrozumieć omawiane kwestie.
- Zrozumieć i stosować zasady aktywnego słuchania na 110%.
- Podchodzić do konfliktów w uporządkowany sposób, korzystając z łatwej w użyciu listy kontrolnej, która pomaga oddzielić fakty od emocji.